torsdag 23 juli 2009

Premier L: Gerrard nekar till brott

Steven Gerrard

Igår fortsatte rättegången mot Liverpool spelaren Steve Gerrard. Gerrard står anklagad för störande av allmän ordning, efter att ha slagit Marcus McGee. Bråket började när landslagsstjärnan ville sätta på en låt på pubens musiksanläggning och hamnade i bråk med McGee som agerade dj för kvällen.

– Ja sa "vad är problemet, varför får jag inte byta musik?". Han sa till mig "jag tänker inte sätta på din låt". Det blev aggressivt och jag frågade "vad fan är problemet?", säger Gerrard i förhöret.

– Jag trodde han skulle slå mig och smällde till honom.

Steven Gerrard beskrev i går att han var "en sjua av tio" på onykterhetsskalan. Han nekar till anklagelserna.

 

Fortsättning lär följa…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar