tisdag 11 augusti 2009

U21: Åtvidaberg - Syrianska 4-2 Slut

Tryck F5 för uppdaterad sidan.

Matchen är över
90 min Daniel Swärd kommer igenom och kobbar bollen över Nurme fram till 4-2.
89 min Hemmalaget går mot en seger.
87 min André Larsson kommer fri, men skjuter återigen utanför,
85 min Hemmalaget skapar nästa chans, när Swärd skjuter ett bra skott. Nurme står ivägen.
83 min Larsson missar ännu ett läge, när han nickar rakt på Nurme från nära håll
80 min Syrianska skapar en bra chans, men Halvorsen gör en bra räddning.
78 min Suljić frispelarv Larsssom som lyckas skjuta utanför.
77 min Nytt läge för hemmalaget. Swärd skjuter på volleyboll, men Nurme räddar.
76 min Åtvid är mycket nära att öka på till 4-2. Ett inlägg når fram till André Larsson
som nickar strax utanför.
74 min Felix Ahlström skjuter från distans, men rakt på Nurme
73 min Amir Suljić dominerar på mittet i den andra halvleken.
70 min Åtvid spelar mycket bra nu. Ett inlägg nuckas över av Swärd.
68 min Åtvid är klart bättre laget just nu.
66 min Åtvid vinner boll genom Suljić, som sätter full fart mot mål.
Han tar sig igenom och placerar bollen i mål.
64 min hemmalaget pressar på, men Syrianska försvarar sig bra.
61: min Syrianska kommer upp i ett anfall, men avslutet går utanför
58 min Larsson och Swärdh spelar sug igenom där den sistnämde skjuter utanför. Nära
för Åtvid
56 min André Larsson tar sig igenom och skjuter. Nurme i målet räddar.
55 min Hemmalaget har tagit över spelet sista minuterna.
50 min en hemmaspelare blev kapad och Sirianska spelare får ett rött kort.
Hoppas att teknken är med oss det har varit si och så med det under
första halvleken.
Den andra halvleken har börjat
De andra halvleken börjar snart.
45 min nu är jag tillbaka.
40 min Det är kvitterad. Tyvärr såg jag inte vem som var sist på bollen.
35 min André Larsson i hemmalaget kommer fri, men får bollen får lång ifrån sig.
30 min halvtimme har spelats och det är Syrianska som känns farligare när de går till anfall.
24:e min 1-2 bortalaget tar ledning efter skott av Unsal, som Bill Halvorsen släpper under sig.
Amir Suljic sätter straffen säkert i mål.
21:a Åtvidaberg får straff.
15 min Hemmalaget har lyft spelet men skapar inga chanser.
10:e minuten Daniel Swärdh gör 1-1, men målet dömsbort för offiside.
0-1 bortakaget tar ledningen genom Deniz.
5 min spelade och det är borta laget som börjat piggast.
Matchen är igång
Nu är jag på plats. Lagen håller på och värmer upp.

Bloggat från min IPhone

1 kommentar: