torsdag 3 september 2009

Oklart om Zlatan kan spela

Fotboll, Sverige, VM-kval

FOTO:Bildbyrån

Zlatan Ibrahimović tränade tidigare idag med landslaget, och efter träningen var det snack med pressen. Igår kom det uppgifter att Ibrahimović kan missa matchen på lördag, då han har fått en smäll på knät.

- Vi får se hur det känns på lördag. Jag har fått en smäll och jag känner av den när det går snabbt, säger Ibrahimović.

- Jag ska träna i morgon igen. Jag fick en smäll som gör ont, säger Ibrahimovic.

- Jag kände av smärtan när det gick snabbt. Förutom smärtan känns allt bra. Sakta men säkert går allt åt rätt håll. Jag börjar komma in i Barca, målet senast var en bonus.

På dagens presskonferens framgick att det kan vara aktuellt med smärtlindring för att Ibrahimović  ska kunna spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar