lördag 19 september 2009

Torres trivs i Liverpool

Liverpoolstjärnan talar om framtiden och Steven Gerrards roll i laget.

Fernando Torres har sedan ankomsten från Atletico Madrid varit en av Liverpools absolut bästa spelare, och han har även tagit steget ut till att bli en av hela världens bästa anfallare.

Någon återkomst till Spanien verkar dock inte vara på tapeten för europamästaren.Liverpool

 - Jag tror jag har fyra år kvar på kontraktet och är trivs väldigt bra här. Jag tänker inte på att återvända till Spanien, sade Torres till Sky Sports News.

- Jag vet inte (när jag återvänder) - kanske om tio år. Jag vill spela i England länge.

Under starten på säsongen har Torres samspel med Gerrard inte varit lika framgångsrikt som tidigare, och Torres vet varför.

 - Stevie spelar i mitten nu - lite längre ner, eftersom vi har skador på den positionen.

- Jag hoppas att Mascherano blir frisk och att Steve kan spela mellan anfallet och mittfältet eftersom han är väldigt, väldigt viktig för oss i den positionen. Han gör mycket mål och spelar fram till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar