onsdag 5 augusti 2009

Bevakning och svar på frågor

Idag kommer jag att bevaka kval till Champions L. I skrivande stund
vet Jag inte vilka matcher jag kommer att se. Be att få återkomma
till det under dagen. På torsdag kommer jag att se Superettan och
matchen mellan Sundsvall och Norrköping. Kommer även att hålla ett öga på våra svenska lag ute i Europa. Mer om torsdagens matcher kommer under kvällen.
Från och med ikväll kommer jag att ta minst en höjdare. Det kommer att vara något jag fastnat för under dagen. Det kommer dock att bli
något om sport eller teknik. (kan även ibland bli något helt annat)
En del mail har kommit med frågan varför jag skriver om andra sporter mer än fotboll. Min stora intresse är just fotboll, men under vintern kommer jag att skriva även om hockey. Det kommer att bli en del direktsända matcher (minut för minut) från Elitserien och även från NHL.
Sedan tycker jag att om man skriver om många sporter så tappar man kvalité på det man skriver. Det blir en massa saker men utan rätta kvalité om man säger så.
Många frågar om jag bara kollar och läser om fotboll. Svar på det
är Nej. Jag läser mycket om andra nyheter också och ibland skriver
jag om det, om jag har tankar kring det. Senast jag skrev om något
annat än sport var läget i Iran.
Det vad som är kul är att ni läsare återkommer till min blogg, och
läser det jag skriver. Jag upprepar att jag startade bloggen för
skojs skull, men eftersom det blev så många som läser det hela blir
det ännu roligare att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar