lördag 15 augusti 2009

Beckham vill tillbaka till Milan

David Beckham talar klarspråk om sin situation i USA.
- Det är enkelt, jag vill tillbaka till Milan och Milan vill gärna ha mig, säger han till Gazzetta dello Sport.

David Beckham har inte varit så populär sedan han återvände till USA och MLS. Han vill avsluta säsongen med LA Galaxy och sedan flytta tillbaka till Italien och Milan.
- Jag kan inte se några problem med det. Jag tror inte att det kommer att bli svårt och jag tror att jag kommer att komma till Italien när fönstret öppnar igen i januari, säger han.

- Det är enkelt, jag vill tillbaka till Milan och Milan vill gärna ha mig.

Han tror heller inte att Milan är så försvagat, trots förlusten av Kaka och pensioneringen av Paolo Maldini.
- Jag tycket inte att Milan är ett svagt lag. Milan har kvalitet, tradition och rätt mentalitet. Det är ett av världens starkaste lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar