torsdag 6 augusti 2009

Dagens matcher

Idag ligger fokus på Europa L. Flera intressanta matcher spelas under kvällen. Två av våra svenska lag har bra chans att gå vidare. Elfsborg har 2-1 och hemmaplan mot portugisiska Braga. Helsingborg har 2-1 ledning mot FK Sarajevo inför returen i Bosnien. IFK Göteborg får det tufft att gå vidare då laget har 1-3 underläge att vända på bortaplan mot Hapoel Tel-Aviv.

Det spelas en intressant match även i Superettan, och det mellan topplaget Sundsvall och Norrköping. Sundsvall ligger på en tredje plats och har två poäng mindre än Åtvidaberg som ligger på andra platsen. Norrköping i sin tur ligger på nedre halvan, och laget är på allvar indraget i bottenstriden. Norrköping har tre poäng mer än tabelljumbon Trollhättan.

Jag kommer att återkomma med matchrapporter under kvällen från dessa matcher som jag skrev om.

Det kommer säker att bli någon mer match som jag kommer att titta på under dagen. Eftersom vissa matcher har dåligt Streaming så kan inte jag exakt säga vilka matcher jag kommer att titta på.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar